2015. október 21., szerda

Bükfürdő családdal - Greenfield Hotel ****

Azt hiszed, Bükfürdő idős, beteg emberek áztatóhelye? Nincs ott semmi, csak a szagos gyógyvíz? Nagy tévedésben vagy... Bükfürdő kiváló családos úticél, s a következő néhány bejegyzésben arra törekszem majd, hogy ezt az állítást minden tekintetben alátámasszam.

Először is az utazásról. Budapestről autóval másfél óra alatt jutottunk ki a péntek délutáni forgalomban, pedig egyáltalán nem csúcsidőben, fél kettőkor sikerült elindulnunk. Másfél óra volt, míg elhagytuk a várost. Ez a másfél óra maga volt a tömény borzalom, és szeretném minél hamarabb kitörölni az emlékezetemből. Utána már jobban tudtunk haladni, nagyon örültünk a Csornán túl vezető gyorsforgalmi autóútnak! Jelentem, néhány év múlva már majdnem végig "sztrádán" lehet eljutni Bükfürdőre, amennyiben összekötik az M86-os már elkészült két végét. (Jelenleg a Szombathely-Hegyfalu és a Győr-Bogyoszló távolság van készen.) Mi most tehát Bogyoszlótól kényszerültünk a régi 86-os útra, s mivel az jónéhány településen át vezet, fárasztóan hosszú lett az út vége, a gyerekek is nyűglődtek.

Annál nagyobb öröm volt megérkezni. Ezúttal a Greenfield Hotelbe **** szólt a meghívásunk. A Greenfield nevéhez híven egy hatalmas zöld terület szélén fekszik. Az óriási, 100 hektáros zöld park valójában egy golfpálya, teli tavakkal, ápolt, gondozott növényzettel. A madárvilág különösen szereti ezt a környezetet, több száz különböző fajt vonz be ez az óriási, igényes zöldfelület.

"Szerény" kilátás szobánk ablakából a golfpályára.

A parkolás az épület előtt szállóvendégek részére ingyenes, s ugyanígy a szobaárakba foglaltatik a teljes wellness rész használata, valamint a "soft all inclusive" ellátás. Ez utóbbi azt jelenti, hogy reggel-délben-este svédasztalos kínálatból válogathatsz, napközben pedig különböző italokból és finomságokból iszogathatsz, eszegethetsz. Nekünk egyébként bőven elegendőnek bizonyult az amúgy is kiváló teljes ellátás, az étkezések között egy falat nem tudott volna lemenni a torkunkon...

A hotel egy részlete ablakunkból.

Kaptunk a harmadik emeleten egy hatalmas családi apartmant, gyönyörű kilátással, névre szóló (!!!) köszöntővel, valamint bekészítéssel. (Bekészítésnek hívják szállodanyelven az ajándékot és finomságokat, amiket az érkező vendég kap.)

Hatalmas szobánk (és kislányom elmaradhatatlan kosárkája).

A gyerekek óriásszobája.
Az üdvözlő ajándékok, névre szóló üzenettel. Ezúton is köszönjük!

Első dolgunk tehát az volt, hogy megkóstoljuk a süteményeket és pogácsát, ezzel is erőt gyűjtve a wellnesshez, amit még vacsorázás előtt terveztünk. A gyerekeket nem kellett különösebben nógatni, hogy öltözzenek át fürdőruhába! A szálloda gondoskodott gyerekméretű köntösökről, kislányom azonban még olyan apró, hogy neki nagynak bizonyult a kapott köntös, szerencsére hoztunk sajátot.

Lelkes csapat fürdés előtt!

A wellness részleg hatalmas és minden igényt kielégítő. Van élménymedence, gyerekpancsoló kis csúszdával, gyógyrészleg, úszómedence, szaunák, sőt ki lehet úszni a kültéri medencébe is.

Élménymedence, épp működő élményelemekkel.

Gyerekpancsoló.

Gyógyvizes medencék.

Úszómedence.

A finom, bőséges vacsora után belehallgattunk az élőzenés előadásba, majd felfedeztük a gyerekbirodalmat. Nem sokat tudtunk itt időzni, hiszen későre járt már.

Hallgatjuk az igényes zenét.

Az alagsorban található sok egyéb mellett a gyermekjátszó is.
Hétvégéken animátorok biztosítják a jó hangulatot.

A másnapi napfelkelte képe szobánk ablakából:

A reggeli egy részlete:

Egészen pontosan a reggeli svédasztalos kínálat
kb. egynegyede látszik ezen a képen!

Ez a szálloda nem olcsó, tudom. A négycsillagos superior színvonal az árakban is megjelenik. Viszont ha kifizeted a szoba árát, annyi pluszt kapsz még hozzá, annyi mindent tartalmaz, amiért külön már nem kell fizetni, amit alacsonyabb színvonalú szálláshelyen nem kapnál meg, még ha fizetnél érte, akkor sem. Ezen a helyen el lehet tölteni úgy egy komplett hétvégét, mit hétvégét, hetet (!), hogy ki sem lépsz a szálloda hivatalos területéről, mégsem unatkozol. (A golfozási lehetőségről pedig még nem is esett szó - de ez a sport alapvetően nem kisgyerekes történet.)

Mi - ahogy sejthettétek - természetesen elhagytuk a szálloda épületét, de még a 100 hektáros kertet is, hogy megismerjük, és bemutathassuk Nektek Bükfürdőt és Büköt. A következő bejegyzésben már erről lesz szó.